Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ


Η Γιάννα Αγγελοπούλου ήταν αυτή που πήρε την απόφαση να βάλει οριστικά λουκέτο στον Ελεύθερο Τύπο και στο City FΜ... Ηταν γνωστό οτι το συγκρότημα δεν πήγαινε και έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος για απεμπλακεί από αυτό... Οι σκέψεις να μπουν σε μια διαδικασία πώλησης αποκλείστηκαν ...και η απόφαση ήταν άμεση! Λουκέτο...

Ένα ακόμα καπρίτσιο μια γυναίκας.Μιας γυναίκας που η ζωή και η τύχη την ευνόησε να βρεθεί στη κορυφή.Ξέχασε ότι υπάρχουν άνθρωποι που καθημερινά μοχθούν για να εξασφαλίσουν μια καλύτερη ζωή στα παιδιά τους.Τους άφησε στο δρόμο γιατί βαρέθηκε να ασχολείται άλλο.

Δεν είχε το θάρρος και το ανάστημα να το ανακοινώσει στους εργαζομένους.Οι περισσότεροι λάβαν ένα απρόσωπο e-mail που τους ανέφερε ότι από αύριο θα ψάχνουν για δουλειά.Η Αγγελοπούλου τι είχε τι έχασε,όμως οι εργαζόμενοι χάσαν την δουλειά τους!!!Μια ανακοίνωση και φανφάρες για τους ευεργέτες Θ.Αγγελόπουλο και Γ.Αγγελοπούλου.

Αναρωτιέμαι η μόνη λύση ήταν το λουκέτο;Δεν υπήρχε ένα σχέδιο από τους σωτήρες του Ε.Τ;Δεν θα μπορούσαν να στραφούν σε άλλες λύσεις;Θα μπορούσαν να πουλήσουν;Σε κάποιό άλλος επιχειρηματία ή ακόμα να αγοράσουν τις μετοχές οι ίδιοι οι εργαζόμενοι;Κατί ανάλογο που είχε προταθεί από τον Θέμο Αναστασιάδη και τον Κακαουνάκη την περίοδο που παρ’ολίγο να κλεισει ο flash.;Όπου οι δύο δημοσιογράφοι-εκδότες θα αγόραζαν το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών και το υπόλοιπο οι εργαζόμενοι.Κάτι ανάλογο που έχει συμβεί με την ΑΝΕΚ.

Από ότι φαίνετε η κυρία Αγγελοπούλου προσπάθησε να αγοράσει μια εφημερίδα και δημιούργησε έναν ραδιοφωνικό σταθμό για να καλύψει την προσωπική της φιλοδοξία και να βοηθηθεί στις υπόλοιπες επιχειρηματικές κινήσεις της χρησιμοποιώντας την εφημερίδα αρκετές φορές για να καλύψει την ανύπαρκτη κυβέρνηση με σκοπό την κυβερνητική στήριξη.Ποιός θα ξεχάσει μετά τις ευρωεκλογές που υποστήριξε ο Ε.Τ. την κίνηση της αστυνομίας για την σκούπα από τους μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας.Σαρωτικές αλλαγές στα πανεπιστήμια και στα σχολεία έλεγε με έρυνα της η Ε.Τ. θέλει ο κόσμος,βέβαια παρέλειψε να μας αναφέρει τι ακριβώς αλλαγές θέλει ο κόσμος στη παιδεία.Την ώρα που οι αγρότες ήταν στο δρόμο ο πρωθυπουργός χέρι χέρι με την κυρία Αγγελοπούλου παρουσιάζαν μια νέα εκδοτική παρουσίαση!!!Αυτά και πολλά ακόμα.

Από την άλλη θα ήθελα να μάθω την αντίδραση των «αριστερών» στοιχειών που πλαισιώναν την κ.Αγγελοπούλου.Ποια η άποψη της επαναστάτριας Λιάνας che Κανέλη για την φίλη της που αφήνει στο δρόμο 450 οικογένειες;Ο Τζίμης Πανούσης θα βγεί να κάνει την γνωστή κριτική στην μέχρι πριν λίγες ώρες εργοδότρια του με το γνωστό του χιούμορ που διαθέτει;Η για ακόμια μια φορά θα γίνουμε μάρτυρες στο ότι η "ανένταχτη"αριστερά όταν "μεγαλώσει" δεν συμβιβάζεται αλλά βολεύεται με τις καταστάσεις!!!

Κυρία Αγγελοπούλου,μπορείς να αγοράσεις όσες βίλες και πλοία θέλεις,μπορείς να πηγαίνεις όπου θέλει και να έχεις ότι θέλεις,ένα πράγμα ποτέ δεν θα αποκτήσεις σεβασμό και ηρεμία στη ψυχή σου.Κάποια μέρα όλοι θα κριθούμε,δεν ξέρω αν τον λένε Θεο,Αλλάχ ή Ιησου αυτόν που θα μας κρίνει αλλά τότε θα είμαστε όλοι ίσοι απέναντι σε ίσους!!!Εμάς θα μας βρείς απέναντι σου!!!

Με συμπάθεια και τιμή από

της γής τους κολασμένους.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι κρεμαστοί κήποι της Αθήνας...

«Ήρθαμε σ΄ αυτό το σπίτι το 2007. Είπαμε να μη βάλουμε κλιματισμό . Το καλοκαίρι όμως η κατάσταση ήταν ανυπόφορη. Βράζαμε από τη ζέστη », λέει στα « ΝΕΑ » η κ . Αμαλία Ζέππου για τη διώροφη κατοικία της στον Κεραμεικό , στην οδό Παραμυθίας 29. Το δεύτερο καλοκαίρι ήταν επίσης «καυτό». «Είπα, δεν θα μπορέσουμε να ζήσουμε σ΄ αυτό το σπίτι...». Όλα όμως άλλαξαν όταν η κ. Ζέππου , παραγωγός ντοκιμαντέρ, αποφάσισε να πρασινίσει την ταράτσα... της. Ύστερα από μία μικρή έρευνα απευθύνθηκε σε μία εταιρεία, η οποία δημιούργησε έναν καταπράσινο κήπο στη στέγη. «Η διαφορά είναι εντυπωσιακή. Άλλαξαν εντελώς οι συνθήκες. Πλέον το σπίτι είναι φοβερά δροσερό το καλοκαίρι. Αλλά και τον χειμώνα έχουμε σημαντικά οφέλη, αφού ο κήπος λειτουργεί ως μόνωση: έχουμε μείωση στην κατανάλωση φυσικού αερίου για θέρμανση έως 15%». Λειτουργικό χάρη στον ταρατσόκηπο έγινε και το μικρό δωματιάκι που υπάρχει στην ταράτσα. «Προτού δημιουργηθεί ο ταρατσόκηπος, το καλοκαίρι δεν μπορούσες να μείνεις πολλή ώρα σ΄ αυτό το

Όλα όσα δεν άκουσα...

Διάβασα με μεγάλη προσοχή τις δηλώσεις όλων για το θάνατο του Κ. Μητσοτάκη και αφού η περίοδος του πένθους έληξε μπορώ να πω το τι δεν άκουσα. Για αρχή θα ήθελα να διευκρινήσω ότι ο σεβασμός για την απώλεια του ανθρώπου -και το πένθος  της οικογένειας του- παραμένει, αλλά η ιδιότητα του πολιτικού τον  αφήνει στη  δημόσια κρίση. Δεν άκουσα λοιπόν για την αποστασία, για τα ειδικά δικαστήρια, για το "Βρώμικο '89", τη Mayo, την ΑΓΕΤ, τα σκάνδαλα με τους 470 φακέλους, τα οικονομικά προβλήματα που άφησε η θητεία του ως Πρωθυπουργός της Χώρας. Για το τέλος, κράτησα την εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης του και το Σκοπιανό. Για το μόνο που αναρωτιέμαι μετά από όλες τις πολιτικές αγιογραφίες που του φτιάξανε μήπως είχε δίκιο όταν έλεγε, ότι στην Ελλάδα όλα ξεχνιούνται μετά από 10 χρόνια...

Ιδρυτική Διακήρηξη Βασικών Αρχών και Στόχων

Η τραγωδία της Κύπρου καθώς και οι κίνδυνοι που έχουν προκύψει για το έθνος, τόσο από την αδίστακτη επεκτατική πολιτική του Πενταγώνου στα πλαίσια του ΝΑΤΟ όσο και από την προσπάθεια της αμερικανοκίνητης χούντας να μετατραπούν οι ένοπλες δυνάμεις μας αποκλειστικά σε όργανο αστυνόμευσης του Ελληνικού χώρου, κυριαρχούν στη σκέψη κάθε Έλληνα. Όμως η ενότητα του Λαού στην απόφασή του να αντιμετωπίσει ανυποχώρητα τον εξωτερικό κίνδυνο και κάθε επιβουλή ενάντια στην ακεραιότητα της εθνικής μας παρουσίας, δε δικαιώνει την απραξία της κυβέρνησης σε τρεις κρίσιμους τομείς: την τιμωρία των ενόχων της επταετίας, της σφαγής του Πολυτεχνείου και της Κυπριακής τραγωδίας, την κάθαρση του κρατικού μηχανισμού και την πλέρια αποκατάσταση των θυμάτων της κατοχής. Είναι βαθιά η ανησυχία του Ελληνικού λαού, γιατί οι επαγγελίες της κυβέρνησης για την αποκατάσταση ομαλής πολιτικής ζωής θα αποτελέσουν λόγια κενά περιεχομένου αν δε συνοδευτούν το γρηγορότερο δυνατό από την τιμωρία, την κάθαρση και την αποκατάσ