Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη "κυκλοφορία " ξανά οι κάμερες....


Ξαναπιάνουν δουλειά οι κάμερες ταχύτητας... Νέες ηλεκτρονικές κάμερες για την καταγραφή της ταχύτητας των οχημάτων σε 15 σημεία της Λεωφόρου Μαραθώνος μέρα και νύχτα, άρχισαν ήδη να λειτουργούν από προχτές. Η εγκατάσταση των καμερών κρίθηκε αναγκαία, καθώς η Λεωφόρος Μαραθώνος, κυρίως τις νυχτερινές ώρες, μετατρέπεται σε πίστα αγώνων... ταχύτητας! Αυτό άλλωστε δείχνουν και τα πρώτα στοιχεία των καμερών, που έχουν καταγράψει οχήματα να τρέχουν με ταχύτητες 130, 140 ακόμα και 150 χιλιομέτρων την ώρα!
Οι κλήσεις από τις κάμερες που είχαν «ατονήσει» τα τελευταία χρόνια, επανέρχονται δριμύτερες, με την εγκατάσταση και λειτουργία των 15 νέων καμερών και στις δύο κατευθύνσεις της Λεωφόρου Μαραθώνος, από το ύψος του Σταυρού Αγίας Παρασκευής μέχρι τον Μαραθώνα. Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, μέσω της συγκεκριμένης λεωφόρου, συνολικού μήκους 26 χιλιομέτρων, εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω από 200 χιλιάδες οχήματα.
«Ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι πλέον αρκετά μεγάλος, καθώς η Μαραθώνος είναι μια υπερτοπική λεωφόρος, που εκτός των άλλων συνδέει την Αθήνα με το λιμάνι της Ραφήνας, ενώ το καλοκαίρι εξυπηρετεί πολύ μεγάλο αριθμό λουομένων που κατευθύνονται στις παραλίες της Ανατολικής Αττικής», λέει ο νομάρχης Ανατολικής Αττικής κ. Λεωνίδας Κουρής και συμπληρώνει: «Δεδομένου ότι η Λεωφόρος Μαραθώνος διέρχεται μέσα από κατοικημένες περιοχές, οι κίνδυνοι για τους πεζούς κυρίως τις νυχτερινές ώρες είναι πολύ μεγάλοι». Είναι χαρακτηριστικό ότι βάσει των στοιχείων της Τροχαίας, τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουν σημειωθεί πάνω από 1.000 σοβαρά τροχαία, εκ των οποίων αρκετά ήταν θανατηφόρα.
Θα τοποθετηθούν και σε άλλους δρόμους
Η Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, προχώρησε στην τοποθέτηση ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας στις πιο επικίνδυνες θέσεις του οδικού δικτύου της Λεωφόρου Μαραθώνος. Τα σημεία αυτά υποδείχθηκαν από τα αρμόδια όργανα της Τροχαίας Αγίας Παρασκευής. Το κόστος υλοποίησης του συστήματος καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από πόρους της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής.
Πάντως, ο κ. Κουρής παραδίδοντας στην Τροχαία Αγίας Παρασκευής τη διαχείριση του ηλεκτρονικού συστήματος, τόνισε ότι «η νομαρχία θα συνεχίσει και θα διευρύνει τις παρεμβάσεις της στο οδικό δίκτυο, σε συνεργασία με τις κατά τόπους υπηρεσίες της Τροχαίας, προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής».
Ο ταχυδρόμος φέρνει τη... λυπητερή
ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ - κάμερα περιλαμβάνει ένα πλήρες σύστημα μέτρησης της ταχύτητας και φωτογράφισης των οχημάτων μέρα και νύχτα (με τη χρήση φλας). Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει τα οχήματα που υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας στην κάθε θέση, καθώς και να καταγράφει τα απαραίτητα στοιχεία για την παράβαση (αριθμό κυκλοφορίας, τύπο οχήματος, ημερομηνία, ώρα, τόπο και την ταχύτητα του οχήματος). Τα δεδομένα των καταγραφών συγκεντρώνονται στο κέντρο ελέγχου της Τροχαίας Αγίας Παρασκευής, όπου και ολοκληρώνεται η επεξεργασία τους και βεβαιώνονται οι τροχαίες παραβάσεις. Στη συνέχεια, αποστέλλεται η κλήση στο σπίτι του παραβάτη οδηγού. Τα χρηματικά πρόστιμα των παραβάσεων που βεβαιώνονται από τις κάμερες της Μαραθώνος, θα αποτελούν πόρους των δήμων και των κοινοτήτων από τους οποίους διέρχεται η λεωφόρος.

Ρεπορτάζ : Κώστας Ντελέζος
(από ΤΑ ΝΕΑ)


Πρέπει επιτέλους σε αυτή τη χώρα να αποκτήσουμε οδηγική συνείδηση.Δεν μπορούμε να τρέχουμε ανεξέλεγκτα.Θρηνούμε κάθε χρόνο περισσότερους νεκρούς και από εμπόλεμες χώρες!!!Αν για να αποκτήσουμε οδηγική συνείδηση πρέπει να υπάρχει ο μπαμπούλας των καμερών που μπορεί να μας "γράψει" τότε ας είναι!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέλει μαγκιά για να αρνηθείς της σιγουριάς τα κυβικά και εμείς δεν είμαστε μάγκες

Ζούμε σε ύποπτες εποχές. Εποχές συνυφασμένες με την αβεβαιότητα, την υποταγή σε πράγματα και ιδέες που δεν πιστεύουμε πραγματικά αλλά τα υιοθετούμε, γιατί έτσι πρέπει. Έτσι μάθαμε και το τηρούμε…

Κάποτε υπήρχε πυγμή, υπήρχαν ήρωες, υπήρχαν αυτοθυσίες. Σήμερα στην πολυθρόνα του βολέματος καθόμαστε και λειτουργούμε μηχανικά σαν ρομπότ. Οι κινήσεις μας, το γέλιο μας, το βλέμμα μας, ακόμα και τα αισθήματά μας, μηχανοποιημένα και αυτά ακολουθούν την τυποποιημένη, σταθερή οδό. Η δύναμη του καθιερωμένου αποκλείει κάθε είδους απαγκίστρωση από αυτό. Δεν υπάρχει η βούληση, ούτε η πολυτέλεια για καινοτομίες. Έτσι μάθαμε και έτσι θα συνεχίσουμε. Η δύναμη της συνήθειας για άλλη μια φορά προβάλλει στο προσκήνιο.

Θέλει μαγκιά για να αρνηθείς της σιγουριάς τα κυβικά και εμείς δεν είμαστε μάγκες.Είμαστε βολεψάκηδες, παιδιά της παράδοσης και της συνήθειας. Δεν έχουμε μάθει να λέμε όχι. Είμαστε καλά παιδιά. Πρώτα από όλα δε μάθαμε να λέμε όχι στη μιζέρια μας. Λέει ο άνεργος νέος: Οκ, δεν έχω …

Εκεί που πολεμάνε και πεθαίνουν οι άνθρωποι για ένα καινούργιο κόσμο. Εκεί θα σε περιμένω...

Γιατί δεν μπορώ να υποτιμήσω την κυβερνητική συμμαχία…

Θα βρει η κυβερνητική πλειοψηφία τους 180 βουλευτές ώστε να εκλέξει νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Θα πάμε σε εκλογές; Θα κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ; Μπορεί να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ;

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που εκφράζονται καθημερινά μέσω των πολιτικών και των ΜΜΕ της χώρας.

Έτσι λοιπόν, καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες σε απανωτά ερωτήματα και διλήμματα που μοναδικό σκοπό έχουν να διχάσουν τον κόσμο.

Έχουμε διαβάσει στην ιστορία για πληθώρα πολιτικών συστημάτων που εφαρμόστηκαν και τα αποτελέσματα αυτών. Όμως διαχρονικά στην ιστορία μία ήταν η πολιτική που εφαρμόστηκε με μεγάλη επιτυχία. Dividi e impera. Διαίρει και βασίλευε…

Στο βάθος της ιστορίας χάνεται η πατρότητα της εν λόγω φράσης. Μπορεί να την ανέφερε ο Φίλιππος της Μακεδονίας ή ο Ιούλιος Καίσαρας, μπορεί ακόμα και ο Μακιαβέλι.

Μπορεί να μην ξέρουμε την πατρότητα της φράσης όμως γνωρίζουμε πολύ καλά τον τρόπο που εφαρμόστηκε στη χώρας μας από τους πολιτικούς μας.

Αριστεροί- δεξιοί, πατριώτες και μη, Καραμανλής ή τανκ και άλ…